Translate

zaterdag 7 juli 2012

Airport Boulevard III

7 Juli vertrek ik weer vol bepakt richting " Airport Boulevard ", het is heerlijk weer
en de wind komt uit de goede hoek.


Ik kom vroeg in de middag aan op de landingsbaan en hoop dat er ook daadwerkelijk
karper zal gaan landen.

Ik pak mijn spullen uit en positioneer mijn rodpod op zijn vaste plek,
mijn 1e hengel haal ik uit mijn foedraal en leg hem op het plekje langs het kantje,
zo'n 20 meter links van mij.
Dan mijn landingsnet in orde, dan hengel nummer 2 op de hotspot en afwachten maar.
Ik zie genoeg aktiviteit en op een gegeven moment wordt mijn aandacht getrokken
naar een waterlelieveldje rechts zo'n 25 meter verderop, ik ga kijken
en ik zie een karper aan de rotte bladeren van de waterlelie's knabbelen.
Ik pak mijn camera en begin een stukje te filmen, als de karper uit beeld verdwijnt
stop ik met filmen. Ik blijf nog kijken even of de karper terugkomt,
als mijn beetmelder hard begint te piepen, karper!
Ik ren naar mijn rodpod en pak mijn hengel op die langs het kantje lag.
Na een vrij rustige dril landt ik een schubje van 11 pond, ik neem een fotootje,
weeg de schub en zet het schubje terug.


Een uurtje later krijg ik op dezelfde hengel weer een aantal piepen
en ik draai een brasem binnen.
Weer een uur later hou ik het voor gezien en pak in na een sessie van 4 uurtjes,
tevreden fiets ik huiswaarts.

Laters Bouke

2 opmerkingen:

  1. Toch weer een karper op de mat.
    Lekker bezig !

    Groet sander

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanx Sander,

    Ik vindt zelf ook dat ik wel lekker bezig ben.
    zal ff kijken of ik het filmpje van de knabbelkarper
    kan plaatsen.

    Laters Bouke

    BeantwoordenVerwijderen