Translate

zondag 1 juli 2012

Airport Boulevard II

1 Juli is het als ik weer richting airport boulevard rij,
na een blank dinsdagavond op die stek, ga ik het toch weer proberen.
Ik zie daar regelmatig activiteit van karper dus ik ga zitten.


Het waait erg hard en de wind blaast recht in mijn porem,
af en toe komt er ook nog een buitje over.
Ik tuig mijn 1e hengel op, voorzie hem van aas en leg hem langs het kantje,
een metertje of 15 van mij af.
Ik loop mijn lijn uit en leg hem links op mijn rodpod,
als ik bezig ben met mijn tweede hengel krijg ik een aantal piepen op de beetmelder.
Ik pak de hengel op en heb een brasem, ik leg me hengel weer precies zo neer
als de eerste keer en ga verder met de tweede hengel die ik aan de overkant neerleg
op de hotspot van dit water.

Na zowel op mijn linker als op mijn rechterhengel nog een brasem te hebben gehad,
krijg ik de gebroeders L., Bas en Tim op visite.
Na een klein uurtje gezellig babbelen over vissen staan ze weer op het punt om weg te gaan
als ik een run krijg op de hotspot ik de hengel op pak.
Na een stevig drilletje landt ik een mooi spiegeltje van 15 pond.
Na een paar fotootjes en wegen geef ik de vis zijn vrijheid weer terug.


De mannen gaan weg en ik blijf nog een uurtje,er gebeurt voor de rest niets en ik ga inpakken.
Volgende keer kom ik hier weer terug en hoop weer een mooie vis te vangen.

Laters Bouke

2 opmerkingen:

  1. Toffe spiegel karper man !
    Een skp-er ???

    Groet Sander

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx man,

      Ik voel me ook een gelukkig mens en of het een skp is
      laat ik aan Joris Weitjens over, de man met verstand van deze zaken. Maar stiekum hoop ik op een skp en niet weer een ontsnapte bosbaanspiegel, want dan ik net zo goed daar in de rij gaan zitten, lol.

      Laters Bouke

      Verwijderen