Translate

zaterdag 23 juni 2012

Airport Boulevard

Het is 23 Juni als ik in het begin van de middag ga zitten op de stek "Airport Boulevard".
Ik zit vol in de wind maar het is droog.
Ik positioneer mijn rodpod en leg hengel nummer 1 op de hotspot van deze stek,
maak me net in orde en drink even wat.
Ik begin met het optuigen van hengel nummer 2 en voor dat ik daarmee klaar ben, krijg ik een run !
Na een stevig drilletje landt ik de karper in het net, een mooie schub van 20 pond is het resultaat.
Een fietsende voorbijganger is bereid een fotootje te nemen en ik bedank de man hartelijk.
Snel werp ik mijn hengel weer op de hotspot en tuig hengel nummer twee verder op.
Ik leg hem langs het kantje en ik wacht rustig af, een ruim uurtje na mijn eerste run
gaat de hengel langs het kantje af en ik pak de hengel.
Deze dril blijkt langer te duren dan de vorige en de vis lijkt niet moe te worden,
uiteindelijk geef hij dan toch toe en landt ik een spiegel van 21 pond.


Een uurtje of twee later pak ik in en ga in volle tevredenheid weer richting huis.
Een topmiddag met twee mooie vissen op "Airport Boulevard".

Laters Bouke

3 opmerkingen:

  1. mooie vissen man !
    Vooral de onderste !

    Groet Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd lekker zo'n korte, succesvolle sessie. En nog twee mooie vissen ook! Congrats!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank u Heren,

    Was er ook heeeel erg blij mee

    MVG Bouke

    BeantwoordenVerwijderen