Translate

zondag 17 juni 2012

Jurassic II

Het is eind week 3 van de voersessie als we voor de tweede keer gaan zitten.
Het is 16 Juni en na het klein succesje van vorige week, gaan we vol vertrouwen zitten
en dat wordt beloond.

We zitten om 20.00uur er helemaal klaar voor en onze hengels liggen op de voerstekken,
Het is plusminus 2 uur later dat de eerste brasem zich meldt en niet veel later volgt de tweede,
ik hoop op dat moment dat het niet weer zo'n avond voor ons wordt
met een hoop brasems en weinig karpers.
Omstreeks middernacht is de eerste karper voor mijn zwager en mag hij op de foto
met een mooie lange schub.


Niet veel later volgt de tweede karper en is het mijn beurt en ga ik op de foto
met een mooi spiegeltje van 5600 gram.


Een uurtje later volgt de tweede voor mijn zwager en mag hij weer op de foto met een karper
die foto is te zien op zijn blog boezemkarpers.blogspot.nl/grilligegracht3
Een half uurtje verder en ik mag ook met mijn tweede karper op de foto.
Een spiegeltje van 6700 gram prijkt op de foto.


De rechterflanken zijn te zien op de blog boezemkarpers.blogspot.nl/grilligegracht3.

Na nog wat brasems pakken we 02.30uur in en gaan tevreden naar huis.
Het voeren werkt dus ik blijf dat dan ook doen voor dit seizoen.

1 opmerking: